O Fea e Fa'aaoga ai Vale

O Fea e Fa'aaoga ai Vale: Soo se mea!

08 Nov 2017 Tusia e Greg Johnson

Valves e mafai ona maua i soʻo se mea i aso nei: i totonu o tatou fale, i lalo o le auala, i fale faʻatau ma i le faitau afe o nofoaga i totonu o le eletise ma vai, fale gaosi pepa, faʻamamaina, vailaʻau vailaʻau ma isi fale gaosi oloa ma atinaʻe tetele.
O le alamanuia valve e moni lava lautele-tauau, faatasi ai ma vaega eseese mai le tufatufaina vai i malosiaga faaniukilia i luga ma lalo o le suauu ma kesi.O nei alamanuia fa'au'u fa'au'uga e fa'aaogaina nisi ituaiga fa'avae o valve;ae ui i lea, o auiliiliga o le fausiaina ma mea e masani ona matua ese lava.O se fa'ata'ita'iga lea:

GALUEGA LE VAI
I le lalolagi o le tufatufaina o vai, o le mamafa e toetoe lava a maualalo i taimi uma ma le vevela o le siosiomaga.O mea moni ia e lua e fa'atagaina ai le tele o elemene mamanu valve e le maua i luga o masini e sili atu ona lu'itau e pei ole va'a vevela vevela.O le vevela o le vai e mafai ai ona fa'aogaina le elastomers ma fa'amau fa'amau e le talafeagai i se isi mea.O mea vaivai nei e mafai ai ona fa'apipi'iina alavai vai e fa'amaufa'ailogaina ai le timu.

O le isi iloiloga i va'au tautua vai o le filifiliga i mea faufale.O u'amea lafo ma u'amea e fa'aaogaina tele i vai, aemaise lava laina tetele i fafo.O laina laiti tele e mafai ona taulimaina lelei i mea fa'aoga valve apamemea.

O le mamafa o lo'o va'aia e le tele o alavai e masani ona i lalo ifo o le 200 psi.O lona uiga e le mana'omia ni fa'ata'ita'iga e sili atu le mamafa o puipui mafiafia.O le mea na fai mai, o loʻo i ai tulaga e fausia ai alavai vai e taulimaina ai le maualuga o le mamafa, e oʻo atu i le 300 psi.O nei talosaga e masani lava i luga o aqueducts umi latalata i le puna omiga.O nisi taimi e maua ai fo'i alavai vai maualuga i vaega pito sili ona maualuga i totonu o se faatanoa umi.

Ua tu'uina mai e le American Water Works Association (AWWA) fa'amatalaga e aofia ai le tele o ituaiga va'a eseese ma fa'agaioiga e fa'aaogaina i galuega vai.

SUIA LAVA
Ole itu pito ole vai fou ole vai e alu i totonu ole fale po'o se fausaga ole suavai leaga po'o alavai.O laina nei e aoina uma le suavai otaota ma mea malō ma fa'atonu i se fale e fa'amama otaota.O lo'o fa'aalia e nei fale togafitiga le tele o paipa ma alavai e maualalo le mamafa e fa'atino ai a latou "galuega palapala."O mana'oga mo alavai otaota i le tele o tulaga e sili atu le fa'amalieina nai lo mana'oga mo le tautua vai mama.O le faitotoa u'amea ma siaki siaki o filifiliga sili ona lauiloa mo lenei ituaiga auaunaga.O valve masani i lenei auaunaga e fausia e tusa ai ma faʻamatalaga a le AWWA.

ALUSAGA MALOSI
O le tele o le eletise e gaosia i totonu o le Iunaite Setete o loʻo gaosia i totonu o vaʻa afi e faʻaaoga ai suauʻu faʻasolosolo ma uila televave.O le fa'amama i tua o le ufiufi o se fale eletise fa'aonaponei o le a maua ai se va'aiga o faiga paipa e maualuga le mamafa, ma le vevela.O laina autu ia e pito sili ona taua i le gaosiga o le eletise.

O alatoto o le faitoto'a o lo'o tumau pea le filifiliga autu mo le fa'aogaina o le eletise i luga/off applications, e ui lava o fa'amoemoega fa'apitoa, Y-pattern globe valve o lo'o maua fo'i.O valve polo e maualuga le fa'atinoga, ma le mata'utia o lo'o maua le ta'uta'ua i nisi o fale gaosi eletise ma o lo'o aga'i atu i totonu o lenei lalolagi sa pulea e laina laina.

Metallurgy e taua tele mo valve i le eletise, aemaise lava i latou o loʻo faʻaogaina i le faʻaogaina o le mamafa ma le vevela.F91, F92, C12A, faʻatasi ai ma le tele o Inconel ma uʻamea uʻamea e masani ona faʻaaogaina i fale eletise i aso nei.O vasega mamafa e aofia ai le 1500, 2500 ma i nisi o tulaga 4500. O le natura faʻatulagaina o le maualuga o le eletise (o loʻo faʻaogaina pe a manaʻomia) e tuʻuina atu ai foi se faʻalavelave tele i valve ma paipa, e manaʻomia ai ni mamanu malosi e taulimaina ai le tuʻufaʻatasiga sili o uila, vevela ma omiga.
I le faaopoopo atu i le valving ausa autu, o loʻo faʻatumuina fale eletise i paipa faʻapipiʻi, faʻatumuina e le tele o faitotoa, kelope, siaki, butterfly ma polo valve.

O fale eletise faaniukilia o loʻo faʻaogaina i luga o le ausa tutusa / maualuga-saosaoa turbine mataupu faavae.O le eseesega muamua o le i totonu o se fale eletise faaniukilia, o le ausa e faia i le vevela mai le faagasologa o le fission.O alatoto o fale faaniukilia e tutusa ma o latou tausoga fa'ameamea, se'i vagana o latou gafa ma le mana'oga fa'aopoopo o le fa'atuatuaina atoatoa.O valve faaniukilia o loʻo gaosia i tulaga maualuga maualuga, faʻatasi ai ma pepa faʻamaonia ma asiasiga e faʻatumu ai le faitau selau o itulau.

imng

GALUEGA SUAU MA KASA
O vaieli suauʻu ma kesi ma fale gaosi oloa o loʻo faʻaaogaina faʻaoga mamafa, e aofia ai le tele o valve mamafa.E ui lava e lē o toe iai ni suauʻu e sasaa ai le selau futu i luga o le ea, ae o loo faaalia i le ata le mamafa o le suāuu ma le kesi i lalo o le eleele.O le mea lea e tuu ai ulu vaieli po o laau Kerisimasi i le pito i luga o se manoa umi o paipa.O nei faʻapotopotoga, faʻatasi ai ma a latou tuʻufaʻatasiga o valve ma mea faʻapitoa, ua mamanuina e faʻatautaia ai le mamafa i luga ole 10,000 psi.E ui ina seasea maua i vaieli e eli i luga o eleele i nei aso, ae o le mamafa o le mamafa e masani ona maua i vaieli loloto i fafo.

O le mamanu o meafaigaluega a le Wellhead e ufiufi e API faʻamatalaga e pei ole 6A, Faʻamatalaga mo Wellhead ma Meafaigaluega Laau Kerisimasi.O valve o loʻo ufiufi i le 6A ua mamanuina mo le maualuga o le mamafa ae o le vevela maualalo.O le tele o laau Kerisimasi o loʻo i ai alatoto o faitotoa ma alatoto faʻapitoa e taʻua o chokes.O lo'o fa'aoga e fa'atonu le tafe mai le vaieli.

I le faaopoopo atu i le vaieli lava ia, o le tele o fale faaopoopo e tumu ai se suauu po o se kesi.O mea faigaluega e fa'agaioia e mua'i togafitia le suau'u po'o le kesi e mana'omia ai le tele o alatoto.O nei valve e masani ona faʻamauina uamea carbon mo vasega maualalo.

Mai lea taimi i lea taimi, o se vai e sili ona pala—hydrogen sulfide—o loo i ai i totonu o le suau'u mata.O lenei mea, e taʻua foi o le kasa oona, e mafai ona oti.Ina ia fa'ato'ilaloina lu'itau o le kesi oona, mea fa'apitoa po'o faiga fa'agaoioiga e tusa ai ma fa'amatalaga fa'avaomalo a le NACE MR0175 e tatau ona mulimulita'ia.

PISINAGA I FAFO
O faiga paipa mo masini suau'u i fafo ma fale gaosi oloa o lo'o i ai le tele o alatoto ua fausia i le tele o fa'amatalaga eseese e fa'atautaia ai le tele o lu'itau e pulea le tafe.O nei nofoaga o lo'o iai fo'i fa'amaufa'ailoga fa'atonutonu ma masini fesoasoani fa'amalosi.

Mo nofoaga e gaosia ai le suauu, o le fatu o le fatu o le suauu po'o le kesi toe fa'aleleia paipa.E ui lava e le o taimi uma i luga o le tulaga lava ia, o le tele o faiga gaosiga e faʻaaogaina laau Kerisimasi ma paipa o loʻo faʻaogaina i le loloto o le 10,000 futu pe sili atu.O lenei gaosiga meafaigaluega ua fausia i le tele o tulaga sa'o a le American Petroleum Institute (API) ma fa'asino i le tele o API Recommended Practices (RPs).

I luga o le tele o fa'avae suau'u lapo'a, o lo'o fa'aogaina isi faiga i le vai mata e sau mai le vaieli.E aofia ai le tuueseeseina o le vai mai le hydrocarbons ma le vavaeeseina o le kesi ma le kasa masani mai le vai.O nei faiga paipa laau post-Christmas e masani ona fausia i American Society of Mechanical Engineers B31.3 piping codes ma valve ua fuafuaina e tusa ai ma le API valve specifications e pei ole API 594, API 600, API 602, API 608 ma le API 609.

O nisi o nei faiga e mafai foi ona iai API 6D faitotoa, polo ma siaki valve.Talu ai o soʻo se paipa i luga o le faʻavae poʻo le vaʻa vaʻavaʻa o loʻo i totonu o le fale, o manaʻoga faʻapitoa e faʻaoga API 6D valves mo paipa e le faʻaaogaina.E ui lava e tele ituaiga valve o loʻo faʻaaogaina i nei paipa, o le valve ituaiga filifiliga o le polo valve.

PIPIILA
E ui lava o le tele o paipa e natia mai le vaʻaia, o lo latou i ai e masani lava ona iloa.O fa'ailoga laiti o lo'o ta'u mai ai le “paipa suau'u” o se tasi lea o fa'ailoga manino o le iai o paipa felauaiga i lalo o le eleele.O nei paipa ua faʻapipiʻiina i le tele o valve taua i lo latou umi.Fa'alavelave fa'afuase'i paipa tapuni alavai e maua i vaitaimi e pei ona faamaoti mai e tulaga faatonuina, tulafono laiti ma tulafono.O nei va'a e tautuaina le tautua taua o le fa'aesea o se vaega o se paipa pe a o'o ina liki po'o le taimi e mana'omia ai le tausiga.

O lo'o fa'asalalauina fo'i i luga o le ala paipa o nofoaga e sau ai le laina mai le eleele ma maua ai le avanoa.O nofoaga nei o le fale mo le faʻalauiloaina o mea "puaa", lea e aofia ai masini faʻapipiʻi i totonu o paipa e asiasia pe faʻamama le laina.O nei nofoaga e fa'ailoa ai pua'a e masani ona iai ni alatoto, pe o le faitoto'a po'o ituaiga polo.O alatoto uma i luga o se paipa paipa e tatau ona atoa le taulaga (tatala atoa) ina ia mafai ai ona ui atu puaa.

E manaʻomia foʻi e paipa le malosi e faʻafefe ai le feteʻenaʻiga o le paipa ma tausia le mamafa ma le tafe o le laina.O lo'o fa'aogaina nofoaga fa'apipi'i po'o pamu e pei o ni fa'ameamea laiti o se fale gaosi e aunoa ma ni olo ta'e maualuluga.O nofoaga nei e nonofo ai le tele o faitotoa, polo ma siaki paipa.
O laina paipa lava ia ua mamanuina e tusa ai ma tulaga eseese ma tulafono laiti, ae o paipa paipa e mulimuli i API 6D Pipeline Valves.
E iai fo'i paipa laiti e fafaga i fale ma fale fa'apisinisi.O laina nei e maua ai le vai ma le kesi ma e puipuia e alatoto tapuni.
O nu'u tetele, aemaise i le itu i matu o le Iunaite Setete, e tu'uina atu le ausa mo mana'oga fa'avevela a tagata fa'atau pisinisi.O nei laina sapalai ausa ua faʻapipiʻiina i vaʻa eseese e pulea ma faʻatonutonu le sapalai ausa.E ui lava o le sua o le ausa, o le mamafa ma le vevela e maualalo ifo nai lo mea o loʻo maua i le gaosiga o le ausa.E tele ituaiga valve o lo'o fa'aogaina i lenei auaunaga, e ui o le venerable plug valve o se filifiliga lauiloa.

FA'AVAE MA PETROCHEMICAL
Fa'amama alavai e fa'atatau mo le tele o le fa'aogaina o alatoto fa'apisinisi nai lo so'o se isi vaega o le valve.O fale e fa'amamā ai mea e nonofo ai sua e pala ma i nisi tulaga, maualuga le vevela.
O mea nei e fa'atonuina ai pe fa'afefea ona fausia alavai e tusa ai ma fa'ata'ita'iga a le API valve e pei ole API 600 (vaitoto faitotoa), API 608 (valau polo) ma le API 594 (vau siaki).Ona o le ogaoga o auaunaga e feagai ma le tele o nei alatoto, e masani ona manaʻomia le faʻaopoopoga o alauni.O lenei alauni e faʻaalia e ala i le tele o mafiafia puipui o loʻo faʻamaonia i totonu o le API design documents.

Toeitiiti lava o ituaiga valve tetele uma e mafai ona maua i le tele i totonu o se fale fa'amamaina tele.O le alatoto faitotoa i soo se mea o loʻo avea pea ma tupu o le mauga ma le toʻatele o le faitau aofaʻi, ae o le kuata-liliu valve o loʻo faʻateleina le tele o latou sea maketi.O oloa ta'i kuata ua fa'amanuiaina i totonu o lenei alamanuia (lea sa pulea muamua fo'i e oloa fa'alaina) e aofia ai alafa'a pepe fa'ama'i fa'atolu ma fa'anofo u'amea.

O le faitotoa masani, kelope ma siaki siaki o loʻo maua pea i le tele, ma ona o le lotolotoi o latou mamanu ma le tamaoaiga o gaosiga, o le a le mou atu i se taimi vave.
O fa'avasegaga o le mamafa mo va'a fa'amamaina e fa'asolosolo mai le Vasega 150 i le Vasega 1500, ma le Vasega 300 e sili ona ta'uta'ua.
O u'amea kaponi mama, e pei ole vasega WCB (cast) ma le A-105 (fa'atauga) o mea e sili ona ta'uta'ua o lo'o fa'amaoti ma fa'aogaina i valve mo le fa'amamāina o auaunaga.O le tele o faiga fa'amama fa'aoga e tuleia ai le tapula'a o le vevela pito i luga o u'amea kaponi mama, ma fa'amauina u'amea maualuga atu mo nei fa'aoga.O le sili ona lauiloa o nei mea o le chrome / moly sila e pei ole 1-1 / 4% Cr, 2-1 / 4% Cr, 5% Cr ma 9% Cr.Ua fa'aaogaina u'amea faumea ma u'amea maualuga-nickel i nisi faiga fa'amama fa'apitoa.

sdagag

KEMIMI
O le alamanuia kemikolo o se tagata tele e faʻaaogaina valve o ituaiga uma ma meafaitino.Mai i la'au fa'ato'aga laiti e o'o atu i fale fa'a-petrokimia tetele o lo'o maua i le Talafatai o Fagaloa, o valve o se vaega tele lea o faiga fa'aapa paipa.

Ole tele ole fa'aoga ile fa'agasologa o vaila'au e maualalo ile mamafa nai lo le tele o fa'amama fa'amama ma le fa'atupuina o le eletise.O vasega sili ona ta'uta'ua mo va'a ma paipa o fale kemisi o Vasega 150 ma le 300. O vaila'au vaila'au o lo'o avea fo'i ma ta'ita'i tele o le fa'auluina o sea maketi lea na fagatua ai alavai polo mai alavai laina i le 40 tausaga talu ai.O le alavai polo fa'amaufa'atasi, fa'atasi ai ma lona tapuni e leai-leakage, e fetaui lelei lava mo le tele o fa'aoga vaila'au.Ole lapo'a lapo'a ole polo valve ose uiga ta'uta'ua fo'i.
O lo'o i ai pea nisi o vaila'au vaila'au ma fa'agasologa o la'au e mana'omia ai laina laina.I nei tulaga, o le lauiloa API 603-fuafua valve, ma puipui manifinifi ma mama mamafa, e masani lava o le faitotoa po o le kelope valve filifiliga.O le fa'atonutonuina o nisi vaila'au e fa'ataunu'u lelei fo'i ile diaphragm po'o le pine fa'amau.
Ona o le natura pala o le tele o vailaʻau ma faʻagasologa o vailaʻau, e taua tele le filifilia o mea.O mea fa'aleaogaina ole vasega 316/316L ole austenitic stainless steel.E aoga tele lenei mea e fa'afefe ai le a'a mai le tele o vai leaga i nisi taimi.

Mo nisi fa'aoga a'oa'i faigata, e mana'omia le tele o puipuiga.O isi togi maualuga o austenitic stainless steel, e pei o le 317, 347 ma le 321 e masani ona filifilia i nei tulaga.O isi u'amea o lo'o fa'aaogaina mai lea taimi i lea taimi e pulea ai sua fa'ama'i e aofia ai Monel, Alloy 20, Inconel ma le 17-4 PH.

VAEGA LNG MA KASA
E fa'alagolago uma le kasa fa'alenatura (LNG) ma faiga e mana'omia mo le tu'ueseeseina o kesi ile tele o paipa.O nei fa'aoga e mana'omia ai va'a e mafai ona fa'agaoioi i le vevela o le cryogenic maualalo.Le alamanuia LNG, lea o loʻo faʻatupulaia vave i le Iunaite Setete, o loʻo faʻaauau pea ona vaʻavaʻai e faʻaleleia ma faʻaleleia le faʻagasologa o le kesi liquefaction.I lea tulaga, o paipa ma alatoto ua sili atu ona lapopoa ma ua siitia manaoga o le mamafa.

O lenei tulaga e mana'omia ai le au gaosi valve e atia'e ni mamanu e fa'afetaui ai fa'amaufa'ailoga faigata.E ta'uta'ua mo le auaunaga a le LNG le 316ss [uamea u'amea] le mea e sili ona lauiloa.O le ANSI Vasega 600 o le faʻalo masani masani mo le tele o talosaga LNG.E ui lava o oloa kuata-liliu o ituaiga valve sili ona lauiloa, faitotoa, kelope ma siaki siaki e mafai foi ona maua i totonu o laau.

Au'aunaga tu'u'ese'esega e aofia ai le vaevaeina o le kesi i ona elemene fa'avae ta'itasi.Mo se faʻataʻitaʻiga, o auala vavae ese o le ea e maua mai ai le nitrogen, okesene, helium ma isi kasa.Ole natura maualalo ole vevela ole faiga ole uiga ole tele o valve cryogenic e manaʻomia.

O la'au tu'u'ese'ese o le LNG ma le kesi o lo'o i ai va'a maualalo-vevela e tatau ona fa'aogaina i nei tulaga cryogenic.O lona uiga e tatau ona si'itia le fa'apipi'i o le valve mai le sua maualalo o le vevela e ala i le fa'aogaina o le kesi po'o le koluma fa'aputu.O lenei koluma kesi e taofia ai le sua mai le faia o se polo aisa faataamilo i le mea e teu ai mea, lea e taofia ai le a'a o le valve mai le liliu pe alu a'e.

dsfsg

FALE FESILI
O fale faapisinisi o loo siomia ai i tatou ae sei vagana ua tatou gauai totoʻa a o fausia, e itiiti lava a tatou faʻamatalaga i le tele o alatoto vai o loʻo natia i totonu o latou puipui o masonry, tioata ma uʻamea.

Ole mea masani ile fale uma ole vai.O nei fausaga uma o loʻo i ai le tele o faiga paipa o loʻo tauaveina ai le tele o tuʻufaʻatasiga o le hydrogen/oxygen compound i le tulaga o vai inu, vai otaota, vai vevela, vai efuefu ma le puipuiga o le afi.

Mai le vaaiga o le ola o fale, o faiga afi e sili ona taua.O le puipuiga o le afi i totonu o fale e toetoe lava a fafaga ma faatumu i vai mama.Mo le faʻaogaina o vai afi, e tatau ona faʻatuatuaina, ia lava le mamafa ma faʻaoga lelei i totonu o le fausaga.O nei faiga ua mamanuina e otometi ona faʻamalosia i le tulaga o afi.
O fale maualuluga e mana'omia ai le auaunaga o le mamafa o le vai i fogafale pito i luga ma fogafale pito i lalo e tatau ai ona fa'aoga pamu ma paipa maualuga e fa'aoso ai le vai i luga.O faiga paipa e masani lava Vasega 300 po'o le 600, fa'atatau ile maualuga ole fale.O ituaiga uma o valve e faʻaaogaina i nei talosaga;ae ui i lea, e tatau ona faʻamaonia e le Underwriters Laboratories poʻo Factory Mutual le mamanu o le valve mo le tautua autu afi.

O vasega tutusa ma ituaiga o valve e faʻaaogaina mo vaʻa afi afi e faʻaaogaina mo le tufatufaina o vai inu, e ui o le faʻatagaina o le faʻagasologa e le faʻamaoni.
O faiga fa'a'ele'ele fa'apisinisi o lo'o maua i fa'alapotopotoga tetele fa'apisinisi e pei o fale o ofisa, faletalimalo ma falema'i e masani ona fa'atotonu.O lo'o i ai se fa'aalili tele po'o se fa'avela e fa'aalili pe fa'avevela ai le sua e fa'aaogaina mo le fa'aliliuina o le malulu po'o le vevela maualuga.O nei faiga masani e tatau ona taulimaina ai pusaaisa e pei o le R-134a, o le hydro-fluorocarbon, po'o le tulaga o faiga fa'avevela tetele, ausa.Ona o le lapopoa o le pepe ma le polo valve, o nei ituaiga ua lauiloa i le HVAC chiller system.

I le itu o le ausa, ua amata ona fa'aogaina e nisi o alavai kuata-lili, ae o le tele o inisinia paipa o lo'o fa'alagolago pea i laina laina laina ma alavai o le lalolagi, ae maise lava pe a mana'omia e paipa ni pito fa'amau.Mo nei fa'aogaina lelei o le ausa, ua suitulaga le uamea i le u'amea ona o le maumea o le sila.

O nisi faiga fa'avevela e fa'aogaina ai le vai vevela nai lo le ausa e fai ma sua fa'a'avevela.O nei faiga e lelei le tautuaina e alatoto apamemea po'o u'amea.E sili ona ta'uta'ua le ta'uta'ua o polo ma fa'amaufa'ailoga a le pepe, e ui lava o lo'o fa'aogaina pea nisi o laina laina.

FAAIUGA
E ui lava o faʻamaoniga o le faʻaogaina o valve o loʻo taʻua i lenei tusiga atonu e le mafai ona vaʻaia i le taimi o se malaga i Starbucks poʻo le fale o tinamatua, o nisi o valve taua e masani lava ona lata ane.E oo lava i alatoto i totonu o le afi o le taavale e faaaoga e oo atu ai i ia nofoaga e pei o le kaburetor e pulea le tafe atu o le suauu i totonu o le afi ma i latou i totonu o le afi e pulea le tafega o penisini i totonu o pistons ma toe alu i fafo.Ma afai e le lava le latalata o na alatoto io tatou olaga i aso uma, mafaufau i le mea moni e tata e le aunoa o tatou fatu e ala i masini taua e fa e pulea ai le tafe.

O se tasi lea o faʻataʻitaʻiga o le mea moni e faapea: o valve e moni lava i soʻo se mea.VM
O le Vaega II o lenei tusiga e aofia ai pisinisi faʻaopoopo e faʻaogaina ai valve.Alu i le www.valvemagazine.com e faitau ai e uiga i pulupulu ma pepa, fa'aoga o le gataifale, vai ma eletise eletise, la, u'amea ma le sila, va'alele, geothermal, ma va'a ma fa'amama.

GREG JOHNSON o le peresetene o United Valve (www.unitedvalve.com) i Houston.O ia o se faatonu sao i le VALVE Magazine, sa avea ma taitaifono o le Valve Repair Council ma se sui o le VRC o loʻo iai nei.O lo'o galue fo'i i le Komiti o A'oa'oga & A'oa'oga a le VMA, o le sui ta'ita'ifono o le Komiti o Feso'ota'iga a le VMA ma o lo'o avea fo'i ma peresetene o le Sosaiete Fa'atonu a le Manufacturers Standardization Society.


Taimi meli: Sep-29-2020

Fa'atatauga

Paipa lalo ole eleele

Paipa lalo ole eleele

Fa'avaivai

Fa'avaivai

Faiga Suavai

Faiga Suavai

Sapalai meafaigaluega

Sapalai meafaigaluega