Fa'aoga, lelei ma le le lelei ole butterfly valve

Valau pepe

O le valve butterfly e patino ile vaega ole kuata valve.O valve kuata e aofia ai ituaiga valve e mafai ona tatala pe tapuni e ala i le liliu o le au i le kuata.I totonualavai pepe, o lo'o i ai se tisiketi fa'apipi'i i le 'au.A taamilo le tootoo, e faʻataʻamilo le tisiketi i le kuata, ma mafua ai ona pa'ū le tisike i le vai ma taofi le tafe.Ina ia toe fa'afo'i le tafega, e toe fa'afo'i e le 'a'ai le tisiketi i lona tulaga muamua, ese mai le tafe.

O valve butterfly o se filifiliga lauiloa aua e faigofie ona faʻapipiʻi, taugofie, ma avanoa i toetoe lava o lapopoa uma.E masani ona fa'aoga mo auaunaga fa'atonutonu ma fa'amoemoega fesuia'i.

Fa'aogaina o le valve valve

E taua tele valve butterfly mo gaioiga ma faʻagaioiga i le tele o pisinisi eseese.E mafua ona o le lapopoa ma le mafai ona pulea le tafe o le suavai, kesi ma le palapala.O valve butterfly e le gata e mafai ona taofi pe amata le tafe, ae faʻatapulaʻa pe faʻaitiitia le tafe pe a manaʻomia pe a tatala se vaega.

O tagata fa'atau mai le tele o pisinisi e fa'atau mai alavaa butterfly, e aofia ai i totonu o vaega o le gaosiga o mea'ai (suavai), vai, vai fa'asusu, gaosiga o paipa, fale gaosi oloa, fa'avevela ma felauaiga vaila'au.

E ui lava o valves butterfly e tele mea e mafai ona faʻaaogaina, o nisi o faʻaoga faʻapitoa e aofia ai le gaogao, toe faʻaleleia o le suauʻu, faʻapipiʻiina o le ea, ea ma vai malulu, HVAC, palapala palapala, auaunaga vai maualuga, auaunaga vai maualuga, auaunaga ausa ma puipuiga afi.

Ona o le eseesega o mamanu ma meafaitino, o valves butterfly e iai le tele o faʻaoga.E mafai ona fa'apipi'i ia mea i so'o se paipa, mai le vai mama i le sua olo po'o le slurry.E masani ona fa'aoga i le palapala po'o le fa'apalapala, tautua gaogao, auaunaga ausa, vai malulu, ea, po'o le kesi.

Tulaga lelei ma le le lelei o le valve butterfly

Valaupepetuʻuina atu i tagata faʻaoga le tele o faʻamanuiaga.Muamua, e iai a latou mamanu faʻapitoa.Ona o lenei mamanu faʻatusatusa, latou te manaʻomia le itiiti ifo o avanoa faigaluega nai lo le tele o isi valve.Lona lua, o le tau tausiga ole butterfly valve e maualalo.Lona lua, latou te tuʻuina atu tulaga maualuga o feoaiga.E le gata i lea, latou te le tafe, ae mafai ona faigofie ona tatalaina pe a manaʻomia.O le isi tulaga lelei ole butterfly valve o lona tau maualalo.

Tulaga lelei ole butterfly valve

1. Ona o la latou laʻititi laʻititi ma faʻataʻitaʻiga mamanu, o le tau faʻapipiʻi e matua maualalo lava.

2. O nei valve e matua'i la'ititi lava le avanoa e fa'atusatusa i isi va'a.

3. Otometi fa'agaioiga e sili atu le vave ma sili atu le lelei nai lo isi valve.

4. Ona o le tele o tisiketi mamanu ma le itiiti o vaega feʻaveaʻi, e manaʻomia ai le faʻaitiitia o le tausiga, ma faʻaitiitia ai le tau.

5. O mea eseese nofoa e faigofie ai ona faʻaoga i ituaiga uma o siosiomaga, e oʻo lava i siosiomaga abrasive.

6. Butterfly valves e manaʻomia ni mea itiiti, e faigofie ona mamanuina ma gaosia, ma e masani ona sili atu le taugofie nai lo isi ituaiga o valve.

7. E mafai ona faʻaogaina valve butterfly i le tele o talosaga, e aofia ai faʻapipiʻi lalo.

Le lelei ole butterfly valve

Ioe, o le le lelei o valve butterfly e sili atu nai lo le lelei.Ae aʻo leʻi faʻaaogaina nei valve, o loʻo i ai pea nisi o mea e manatua.

1. E tusa lava pe matala atoatoa, o se vaega itiiti o le tisiketi o le a taofia le tafe o mea.E ono a'afia ai le fa'agaoioiga o le tulaga o le tisiketi ma le suiga o le mamafa i totonu o le paipa.

2. O galuega fa'amaufa'ailoga e le lelei e pei o isi valve.

3. Fa'atosina e na'o le fa'aogaina o le 'au'aunaga o le mamafa maualalo.

4. O le valve butterfly e iai lava le lamatiaga o le poloka o le tafe poʻo le cavitation.

Fa'atulagaga ole valve butterfly

O valve butterfly e tele uiga autu.O nei mea e aofia ai le tino, tisiketi, au, ma le nofoa.E iai fo'i a latou mea fa'atino, e pei o se leve.E mafai e le tagata fa'apipi'i ona sui le valve actuator e sui ai le tulaga o le tisiketi.

O le tino valve e faʻapipiʻi i le va o paipa paipa e lua.O mea sili ona taatele o mamanu eseese uma o le tino o lugs ma disks.

O le mataupu faavae galue o le tisiketi alatoto e tutusa ma le faitotoa i totonu o le faitotoa valve, o le polo i totonu o le polo valve, o le polo i lealavai polo, ma isi. Pe a viliina 90 ° e tafe tutusa ma le vai, o le tisiketi i le tulaga tatala.I le tulaga lea, o le a fa'ataga e le tisiketi uma vai e ui atu.A toe taamilo le tisiketi, e ulufale le tisike i le tulaga tapuni ma taofia ai le tafe o le vai.Fa'alagolago i le fa'asologa o le tisiketi ma le mamanu, e mafai e le tagata gaosi oloa ona fa'aogaina le fa'aogaina, fa'amaufa'ailoga ma/po'o le tafe.

O le fa'aau o le valve o se au.E mafai ona tasi pe lua vaega.Afai o le mea mulimuli, e taʻua o le vaeluaga.

E fesoʻotaʻi le nofoa i le tino o le taʻavale e ala i le oomi, faʻapipiʻi poʻo le lokaina.E masani ona faia e le kamupanī le nofoa valve i le polymer poʻo le elastomer.O le faʻamoemoega o le nofoa valve o le tuʻuina atu lea o se galuega tapuni mo le valve.O le mafuaʻaga lea ua taʻua ai le malosi faʻasolosolo e manaʻomia mo le tapunia o le valve butterfly "seat torque", aʻo le malosi o le taamilosaga e manaʻomia mo le butterfly valve e sui ai lona elemene tapuni e taʻua o le "off seat torque.

O le gaioiga e mafai ona faʻainisinia pe otometi, ma o le tafe i totonu o le paipa e mafai ona fetuunai e ala i le faʻanofoina o le valve disc.A tapuni, e ufiufi e le va'a le pu o le valve, ma o le vai e fa'afeso'ota'i pea le va'a.O le a mafua ai le pa'u o le mamafa.Ina ia fesuia'i le tulaga o le tisiketi e fa'agasolo ai le tafe o le vai, liliu le 'au i le kuata liliu.


Taimi meli: Sep-22-2022

Fa'atatauga

Paipa lalo ole eleele

Paipa lalo ole eleele

Fa'avaivai

Fa'avaivai

Faiga Suavai

Faiga Suavai

Sapalai meafaigaluega

Sapalai meafaigaluega